Tworzenie hasła dostępu do witryny UONET+
- Uruchom przeglądarkę stron internetowych, wprowadź adres witryny UONET+ Twojej szkoły: (https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminajozefow) i naciśnij klawisz Enter.
- Na wyświetlonej stronie startowej witryny kliknij przycisk Zaloguj się.
- W oknie Logowanie w polu Nazwa Użytkownika wprowadź swój adres e-mail, a następnie kliknij odsyłacz Przywracanie dostępu. Wprowadzamy ten sam adres e-mail, który został wcześniej wprowadzony do bazy systemu UONET+.
- W oknie Przywracanie dostępu dokonaj autoryzacji operacji poprzez przepisanie tekstu z obrazka. Jeśli tekst jest nieczytelny, wygeneruj następny klikając przycisk . Następnie w polu Adres E-mail wprowadź swój email i kliknij przycisk Wyślij wiadomość.
- Wyświetli się strona z informacją, że na zapisany w systemie adres wysłano wiadomość, zawierającą dalsze instrukcje.
- Odbierz wiadomość, przeczytaj ją i kliknij odsyłacz do strony, na której możliwe będzie wprowadzenie hasła dostępu.
- Na stronie Przywracanie hasła użytkownika dokonaj ponownie autoryzacji operacji, wprowadź hasło w polach Nowe hasło i Powtórz nowe hasło i kliknij przycisk Ustaw nowe hasło. Wyświetli się strona Podsumowanie operacji zawierająca informację, że hasło zostało zmienione.
- Zamknij okno przeglądarki.
Uruchamianie witryny systemu UONET+ po utworzeniu hasła dostępu
- Przejdź do strony startowej witryny UONET+ kliknij przycisk Zaloguj się.
- W oknie Logowanie wprowadź adres swój adres e-mail i utworzone podczas pierwszego logowania hasło dostępu i kliknij przycisk Zaloguj się.