• Basińska-Lal Monika - poniedziałek - 12:40 - 13:40 - sala nr 23, II piętro.
  • Bednarz Małgorzata - czwartek - 11:50 - 12:50 - sala nr 1, parter.
  • Buczyńska-Chodara Dagmara - czwartek - 12:40 - 13:40 - gabinet logopedy, II piętro.
  • Czapka Anna - czwartek - 11:40 - 12:40 - sala nr 24, II piętro.
  • Ks. Dynaka Paweł - środa - 12:50 - 13:50 - pokój nauczycielski, I piętro.
  • Gontarz Anna - wtorek - 13:45 - 14:45 - sala nr 17, I piętro.
  • Gontarz Barbara - czwartek - 10:40 - 11:40 - sala gimnastyczna.
  • Harasiuk Beata - wtorek - 12:40 - 13:40 - sala nr 19, I piętro.
  • Knap Rafał - piątek - 11:40 - 12:40 - gabinet pedagoga, I piętro.
  • Kudełka Mariola - poniedziałek - 13:45 - 14:45 - sala nr 20, I piętro.
  • Król Krzysztof - poniedziałek - 10:55 - 11:55 - sala nr 15, I piętro.
  • Krzaczek Anna - poniedziałek, piątek - 14:00 - 14:30 - biblioteka, I piętro.
  • Kozak Adrianna - II i IV czwartek m-ca - 13:45 - 14:15 - sala nr 25, II piętro.
  • Lal Katarzyna -poniedziałek, wtorek - 7:30 - 8:00 - gabinet psychologa, II piętro.
  • Marzec Ewa - wtorek - 13:45 - 14:45 - sala nr 15 I piętro.
  • Nowicki Krzysztof - I wtorek miesiąca - 12:50 - 13:35 - pokój nauczycielski, I piętro.
  • Pakuła Diana - wtorek - 12:40 - 13:40 - gabinet nr 1, II piętro.
  • Ks. Piątek Mieczysław - środa - 12:40 - 13:40 - pokój nauczycielski, I piętro.
  • Puźniak Natalia - środa    - 13:05 - 14:05 - sala nr 3, parter.
  • Rogowska Mazur Ewa - poniedziałek - 13:05 - 14:05, sala nr 2, parter.
  • Rysztak Maria - poniedziałek - 14:00 - 15:00 - gabinet dyrektora, parter.
  • Wakoń Joanna - środa 13:45 - 14:45 - sala nr 22, II piętro.
  • Zgutka Grzegorz - czwartek - 12:40 - 13:40 - sala nr 19, I piętro.

Uwaga!

Czas trwania godzin dostepności przy pełnym etacie wynosi 60 min. Nauczycieli zatrudnienych  na mniej niż pół etatu obowiazuje 60 min. Co drugi tydzień.

REGULAMIN ŚWIETLICY SZKOLNEJ
SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II
W MAJDANIE NEPRYSKIM

§1

Postanowienia ogólne
1. Świetlica jest integralną częścią szkoły - w swojej programowej działalności realizuje cele  i zadania szkoły, ze szczególnym uwzględnieniem treści i działań wychowawczo-opiekuńczych przyjętych w planie pracy oraz w programie wychowawczym szkoły.
2. Zajęcia świetlicowe przeprowadzane są w grupie wiekowej kl. 0 - VI
3. Zajęcia świetlicowe odbywają się w pomieszczeniach świetlicowych lub na  boisku szkolnym. W uzasadnionych przypadkach zajęcia mogą odbywać się w innych miejscach (lekcje w terenie).
4. W świetlicy zadania realizowane są według rocznego planu pracy.
5. Regulamin świetlicy opracowywany jest przez nauczyciela świetlicy (dostosowywany
w miarę potrzeb), zatwierdzany przez Dyrektora szkoły i przedstawiany do wiadomości wychowankom i ich rodzicom.

§2

Założenia organizacyjne
1. Godziny pracy świetlicy:

  • Świetlica czynna jest w dni pracy szkoły w godzinach od 11:45 do 15:00.
  • W uzasadnionych przypadkach czas pracy świetlicy może ulec zmianie za zgodą Dyrektora szkoły. W razie zaistnienia takiego przypadku rodzice/opiekunowie zostaną o tym powiadomieni.

2. Zasady uczestnictwa uczniów w zajęciach świetlicy:

  • Podstawą uczestnictwa ucznia w zajęciach prowadzonych w świetlicy szkolnej jest karta zgłoszenie dziecka do świetlicy szkolnej wypełniona przez rodziców/opiekunów prawnych według ustalonego wzoru stanowiącego załącznik do regulaminu.
  • Karta zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej składana jest w sekretariacie szkoły co roku w terminie określonym przez Dyrektora szkoły.
  • W momencie zapisu dziecka do świetlicy rodzice/opiekunowie zapoznają się i akceptują Regulamin świetlicy.
  • W świetlicy szkolnej mogą również przebywać uczniowie skierowani do niej przez Dyrektora lub inną upoważnioną osobę (pracownika szkoły) w wyjątkowej sytuacji np. gdy istnieje nagła potrzeba zorganizowania zastępstwa za nieobecnego nauczyciela lub oczekiwanie dziecka na rozpoczęcie zajęć.

3. Jeżeli dziecko jest pod opieką specjalisty (lekarz, terapeuta, psycholog), rodzic/opiekun zobowiązany jest poinformować pracowników świetlicy o zaleceniach do pracy z dzieckiem.
4. Wykluczenie ucznia z zajęć świetlicy:

  • W przypadku gdy uczeń sprawia kłopoty wychowawcze, nie szanuje sprzętu i wyposażenia świetlicy, opuszcza bez zgody rodziców/opiekunów zajęcia świetlicowe zostanie wpisana uwaga do dziennika zajęć świetlicy.
  • W przypadku powtarzających się sytuacji niezastosowania się do obowiązującego regulaminu, uczniowie zgłoszeni będą do wychowawcy klasy w celu wyciągnięcia odpowiednich konsekwencji oraz powiadomienia/wezwania rodziców/opiekunów.
  • Notoryczne niewłaściwe zachowanie wpłynie na obniżenie oceny z zachowania ucznia i usunięcie z listy uczestników świetlicy.
  • Wniosek o usunięcie dziecka ze świetlicy przedstawia wychowawca świetlicy na posiedzeniu Rady Pedagogicznej. Rada podejmuje stosowną uchwałę. Rodzice dziecka karnie usuniętego ze świetlicy mogą po raz kolejny starać się o umieszczenie dziecka w świetlicy dopiero w następnym roku szkolnym.

5. Zasady opuszczania i odbierania ucznia ze świetlicy:

  • Dziecko ze świetlicy odbierają rodzice/opiekunowie lub osoba przez nich upoważniona. W przypadku, gdy dziecko samo wraca do domu po zakończeniu zajęć w świetlicy rodzice/opiekunowie składają stosowne oświadczenie o tym na początku roku szkolnego.
  • Zasady opuszczania świetlicy przez dziecko określają rodzice we wniosku o przyjęcie dziecka na świetlicę.
  • Wszelkie zmiany dotyczące opuszczenia świetlicy przez dziecko muszą być przekazane do świetlicy w formie pisemnej podpisanej przez rodzica/opiekuna lub telefonicznie do sekretariatu szkoły. W przypadku braku takiej informacji od rodziców/opiekunów dziecko nie będzie mogło opuścić świetlicy.
  • Wychowawcy świetlicy nie ponoszą odpowiedzialność za dziecko, które nie zgłosiło się na świetlicę.

6. Jeżeli dziecko zapisane jest na zajęcia pozalekcyjne, które odbywają się na terenie szkoły, rodzice/opiekunowie pisemnie powiadamiają o tym nauczyciela świetlicy (jak również o zaistniałych zmianach np. godziny zajęć). Dzieci wychodzą na te zajęcia samodzielnie.
7. Osoba odbierająca dziecko wcześniej ze szkoły ma obowiązek zgłosić ten fakt nauczycielowi świetlicy.
8. Uczeń przestaje być wychowankiem świetlicy szkolnej po dostarczeniu pisemnej deklaracji rodziców/opiekunów z informacją o wypisaniu dziecka lub po wykluczeniu go z uczestnictwa w jej zajęciach.
9. Świetlica nie odpowiada za zaginięcie czy zniszczenia własności dziecka nie powstałe z winy placówki.

§3

Cele i zadania świetlicy szkolnej
1. Celem świetlicy szkolnej jest zapewnienie uczniom zorganizowanej opieki wychowawczej umożliwiającej wszechstronny rozwój osobowości.
2. Zadania świetlicy szkolnej:

  • Zapewnienie opieki uczniom po zajęciach odbywających się na terenie szkoły  w czasie godzin pracy świetlicy.
  • Pomoc w nauce, odrabianiu prac domowych oraz tworzenie odpowiednich warunków do nauki własnej, rekreacji, i rozwijania własnych zainteresowań oraz zdolności.
  • Tworzenie odpowiednich warunków rozwoju uczniów.
  • Organizowanie zespołowej nauki, wdrażanie do samodzielnej pracy umysłowej i udzielanie indywidualnej pomocy uczniom mającym trudności w nauce.
  • Zachęcanie do aktywnego spędzania czasu wolnego poprzez aktywność ruchową uczniów.
  • Dbałość o aktywność plastyczną i muzyczną uczniów.
  • Dbałość o wychowanie patriotyczne i społeczne wychowanków.
  • Prowadzenie współpracy z rodzica/opiekunami, wychowawcami klas, pedagogiem, logopedą i pielęgniarką szkolną w celu rozwiązywania napotkanych trudności wychowawczych.

§4

Obowiązki i prawa uczestnika świetlicy.
1. Obowiązki:

  • Zastosowanie się do poleceń wychowawcy świetlicy.
  • Poszanowanie sprzętu, pomocy naukowych i gier, z których korzystają w czasie zajęć tylko za zgodą wychowawcy świetlicy.
  • Po zakończonych zajęciach pozostawienie miejsca pracy lub zabawy w odpowiednim porządku.
  • Opuszczenie świetlicy podczas przerwy (w tym czasie pomieszczenie jest wietrzone) i niezwłocznego powrócenia do niej po przerwie.
  • Pozostawianie odzieży wierzchniej w szatni.
  • Ustawianie tornistra w miejscu nie utrudniającym komunikacji.
  • Zachowywać się w sposób kulturalny w stosunku do innych osób a w szczególności nie zakłócać pracy innym poprzez swoje hałaśliwe zachowanie.
  • Uczniowie dojeżdżający mają obowiązek (po zakończeniu zajęć) przebywać w świetlicy.

2. Prawa:

  • Uzyskanie pomocy w czasie odrabiana zadań domowych.
  • Zwracanie się do wychowawcy z problemami szkolnymi, uczniowskimi, osobistymi i rodzinnymi.
  • Korzystanie z wyposażenia świetlicy za zgodą prowadzącego zajęcia.
  • Uczestnictwo we wszystkich organizowanych zajęciach i zabawach.
  • Uzyskanie życzliwego i odpowiedniego traktowania, swobody do wyrażania myśli i przekonań.

§5

Procedura w przypadku gdy rodzic/ opiekun prawny nie dopełnia obowiązku odebrania dziecka ze świetlicy szkolnej

  • Wychowawca świetlicy szkolnej wykonuje telefon do rodziców/ opiekunów prawnych bądź osoby upoważnionej do odbioru dziecka z informacją o konieczności natychmiastowego odbioru dziecka. Fakt późnego odebrania dziecka zostanie odnotowany w dokumentacji i przekazany Dyrektorowi szkoły i wychowawcy dziecka.
  • Wychowawca świetlicy szkolnej próbuje nawiązać kontakt z rodzicami/opiekunami prawnymi, osobami upoważnionymi w odstępstwie czasowym (do 60min.). Wychowawca świetlicy sporządza właściwą notatkę i o całej sytuacji informuje Dyrektora szkoły.
  • W przypadku, gdy nie można nawiązać kontaktu z rodzicami/opiekunami prawnymi, osobami upoważnionymi we wniosku (nie odbierają telefonu, nie ma informacji dlaczego nie zjawili się w szkole, nie ma informacji o spóźnieniu) wychowawca świetlicy wykonuje telefon na policję i zgłasza zaistniały fakt. Wychowawca świetlicy oczekuje na przyjazd policji a następnie wykonuje zalecenia policji.

Dwukrotne nieusprawiedliwione nieodebranie dziecka ze świetlicy o czasie daje skutek natychmiastowego skreślenia ucznia z listy podopiecznych świetlicy, o czym rodzice zostaną poinformowani na piśmie.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 01września 2015 r.

Do pobrania:

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Majdanie Nepryskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.spmajdnepr.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2013-05-04.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-11-25.

Data sporządzenia deklaracji: 2022-11-29.
Sporządzona przez: Koordynatora dostępności serwisu Panią Joannę Wakoń.

Status pod względem zgodności z ustawą.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Strona jest zgodna pod względem technicznym.

Strona jest częściowo zgodna pod względem zawartych w niej treści:

  • osadzanie na stronie dokumentów PDF, DOC, DOCX, ODT ograniczane jest do minimum;
  • serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) lub są skanami dokumentów; nowe dokumenty przygotowywane będą poprawnie;
  • nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.

Strona aktualnie jest w trakcie dostosowywania do z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-11-29.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe.

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Dane do kontaktu: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (84) 687 80 74. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury odwoławczej.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Majdanie Nepryskim dołoży wszelkich starań, aby dostępność i użyteczność strony internetowej była na poziomie WCAG 2.1.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich https://www.rpo.gov.pl/pl.

Dostępność architektoniczna.

Parter budynku jest częściowo dostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Podjazd częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych znajduje od strony lewej głównego wejścia.

Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze budynku szkoły w każdej sprawie. Szkoła posiada schodołaz oraz częsciowo oznakowane miejsce parkingowe oznakowane poziomo.

Informacje dodatkowe.

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:

  • Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.

Osiągnięcia uczniów